37 Congreso Socialistas: Desaceleración ... intelectual



Progre vs Pobres

O apego do cidadán pola política oficial ten hoxe máis de ficticio que de real, máis de afectivo que de práctico.

Os adornos lingüísticos baixo os cales se agocha a mediocridade e febleza intelectual de quen goberna consiguen con moita eficacia impactar o recebro frecuentemente desnutrido de ideas novas e información verdadeira. O século XXI será o gañado para os políticos de pasillo e garavata e é que tiña razón quen dicia que non hai risco de deixar que todo o mundo faga o que queira cando se está seguro de conseguir que se queira aquilo que un pretende que faga.

Lendo as resolucións do 37 congreso do partido socialista quedo con duas sensacións contrapostas:

Por un lado semella que vivimos gobernados, sen dúbida, por quen quere que todo cambie para que todo siga igual e por outro non podo máis que discrepar co mundo proposto no documento en cuestión que sen dúbida algún escriban do reino se encargou de redactar.

Érase unha vez...

Resolución 37 Congreso del PSOE p.54: << El modelo productivo adoptado en los dos últimos siglos y medio produce ahora, cada vez más, todo tipo de efectos perversos, deteriorando las condiciones que hacen posible la vida. Su continuidad no es que ya no sea deseable, es que resulta por completo inviable. Por tanto, ha llegado el momento de cambiar los paradigmas de los que nos hemos servido tanto tiempo >>.

Ben, algo de responsabilidade e cordura para empezar, pero o texto, no que se cita 25 veces a palabra flexibilidade e ate 60 competitividade non chega a definir o modelo de sociedade na que todos queremos vivir, iso si, alucina con un pseudomundo no que ninguén viu nunca e que non so non chegou senon que non se lle espera.

Resolución 37 Congreso del PSOE p.14: << Desarrollaremos las políticas adecuadas, antes de lo que imaginamos viviremos en un país donde los ciudadanos producirán energía desde sus casas, reciclarán sus basuras, aprovecharán el sol, la biomasa, y el viento que pasa por sus tejados, la gestión del agua será más eficiente con la incorporación de mecanismos de depuración, reaprovechamiento y reutilización y recargarán las baterías de sus coches tras kilómetros de rozamiento. Esa energía se almacenará en pequeñas pilas y depósitos domésticos, para ser consumida más tarde o intercambiada a través de una red interconectada, como la que hoy nos permite enviar y recibir información a través de Internet, sin movernos de nuestro sillón >>.

Respecto al Cambio Climático, único problema ambiental serio al que nos enfrentamos según la resolución socialista din:

Resolución 37 Congreso del PSOE p.52: << ... de continuar las emisiones de gases de efecto invernadero a los mismos niveles actuales, es decir, aún frenando por completo la espiral de su crecimiento, se producirá muy probablemente un calentamiento adicional y aún más vertiginoso que provocará muchos otros cambios en el clima global durante las próximas décadas. Cambios de mucha mayor magnitud y efectos más profundos que los que estamos viviendo y hemos vivido en las décadas precedentes >>.

E inmediatamente depois sentencia o pírrico compromiso do 20% na redución de emisións para 2020 ademáis de seguir investigando na captura de carbono e incentibar os “biocombustibles”.

Resolución 37 Congreso del PSOE p.54: << España es el 16º país productor de emisiones, emitimos 15 veces menos que los Estados Unidos o China, y representamos el 1% de la emisión mundial >>.

Esquecendo o feito de que hay 175 países no mundo e que non representamos máis que o 0,6% da poboación mundial.

En fin, que cada un saque as súas propias conclusións e o último que apaque a luz, que se nos quenta o chiringuito.

Víctor Barro 

 

 

proxecto fiare galiza